Droga ekspresowa S2: Różnice pomiędzy wersjami

Linia 12: Linia 12:
  
 
Podstawowe informacje:
 
Podstawowe informacje:
budowa drogi klasy ekspresowej (klasa S, 2x3+ pasy)
+
*budowa drogi klasy ekspresowej (klasa S, 2x3+ pasy)
podmiot odpowiedzialny: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych oddział w Warszawie
+
*podmiot odpowiedzialny: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych oddział w Warszawie
szczegóły: strona SISKOM
+
*szczegóły: strona SISKOM
Historia inwestycji:
+
*Historia inwestycji:
01-07-2010 - wydanie Pozwolenia na Budowę
+
**01-07-2010 - wydanie Pozwolenia na Budowę
17-06-2010 - podpisanie umowy z wykonawcą
+
**17-06-2010 - podpisanie umowy z wykonawcą
16-12-2009 - rozpisanie nowego przetargu budowlanego
+
**16-12-2009 - rozpisanie nowego przetargu budowlanego
30-11-2009 - unieważnienie przetargu budowlanego
+
**30-11-2009 - unieważnienie przetargu budowlanego
27-03-2009 - rozpisanie przetargu budowlanego
+
**827-03-2009 - rozpisanie przetargu budowlanego
28-03-2008 - wniosek o wydanie Decyzji o Uwarunkowaniach Środowiskowych
+
**28-03-2008 - wniosek o wydanie Decyzji o Uwarunkowaniach Środowiskowych
11-08-2006 - wydana Decyzja o Uwarunkowaniach Lokalizacyjnych
+
**11-08-2006 - wydana Decyzja o Uwarunkowaniach Lokalizacyjnych
Uwaga!
+
Mapa ma charakter ORIENTACYJNY. Szczegółowe mapy na stronie SISKOM oraz w Twoim urzędzie.
+

Wersja z 19:24, 29 sty 2015

Opis ogólny

Trasa Południowej Obwodnicy wykorzystuje dawny korytarz rezerwowany w planach zagospodarowania dla autostrady A2, która zgodnie z ustaleniami uchwalonego w czerwcu 2004 r. Planu Zagospodarowania Przestrzennego Województwa Mazowieckiego nie będzie przechodziła przez Warszawę. Nowa trasa wprowadzona w dawny korytarz, (który od kilkudziesięciu lat rezerwowany był na cele komunikacyjne), będzie pełniła rolę trasy miejskiej na parametrach trasy ekspresowej i charakteryzować się będzie liczniejszymi niż autostrada powiązaniami z układem ulic.

W węźle "Konotopa" wlot autostrady A2 do Warszawy rozgałęzia się na trasę POW oraz drogę ekspresową nr S7/S8 stanowiącą przedłużenie istniejącej Trasy Toruńskiej w kierunku zachodnim, zapewniając sprawne rozprowadzenie ruchu z autostrady do północnych i południowych dzielnic Warszawy. Budowę Południowej obwodnicy Warszawy podzielono na trzy odcinki, które realizowane są niezależnie.

  1. Zachodni odcinek trasy POW zaczyna się tuż za węzłem "Konotopa", położonym niedaleko miasta Piastów na końcu zachodniego wlotu autostrady A2 do Warszawy, a kończyć przed węzłem "Lotnisko", zlokalizowanym na granicy Dawid i Ursynowa-Krasnowoli.
  2. Środkowy odcinek trasy POW od ul. Puławskiej do węzła "Lotnisko" oraz trasa N-S (S79) od węzła "Lotnisko" do ul. Marynarskiej pełnią rolę dojazdu do Lotniska Chopina na Okęciu.
  3. Wschodni odcinek trasy POW połączy węzeł "Puławska" ze wschodnim wylotem autostrady A2 z Warszawy w kierunku Siedlec oraz z szosą lubelską (przyszłą S17), gdzie w rejonie Góraszki koło Wiązowny powstanie węzeł "Lubelska".

Infobox

[S2] Południowa Obwodnica Warszawy

Podstawowe informacje:

  • budowa drogi klasy ekspresowej (klasa S, 2x3+ pasy)
  • podmiot odpowiedzialny: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych oddział w Warszawie
  • szczegóły: strona SISKOM
  • Historia inwestycji:
    • 01-07-2010 - wydanie Pozwolenia na Budowę
    • 17-06-2010 - podpisanie umowy z wykonawcą
    • 16-12-2009 - rozpisanie nowego przetargu budowlanego
    • 30-11-2009 - unieważnienie przetargu budowlanego
    • 827-03-2009 - rozpisanie przetargu budowlanego
    • 28-03-2008 - wniosek o wydanie Decyzji o Uwarunkowaniach Środowiskowych
    • 11-08-2006 - wydana Decyzja o Uwarunkowaniach Lokalizacyjnych